Kolory gwiazdek umieszczone przy polach odpowiadają kolorom poszczególnych typów Zadań, czerwone gwiazdki oznaczają punkty nieobowiązkowe. Różany (?) kolor pola oznacza dodane ze względu na Event.
༻Nowy Teren༺
ZDJĘCIE: Link do zdjęcie przedstawiającego nowy teren.
NAZWA: Nazwa mówi sama za siebie: podaj nazwę xd
NAZWA: Nazwa mówi sama za siebie: podaj nazwę xd
OPIS: Opis terenu, chyba oczywiste, co należałoby tu umieścić. W razie wątpliwości, odsyłam na stronę Terytoria :)
ZAGROŻENIE: ?/10
OPIEKUN: Imię wilka, który jest opiekunem danego towarzysza.
RODZAJ: Zadanie/Wielozadanie/Quest/Wyprawa. Czasówki tworzy tylko Administracja i tylko w czasie Eventów.
༻Towarzysz༺
WYGLĄD: Link
do wyglądu towarzysza, zależnie od wybranego gatunku i płci.
IMIĘ: Podajcie imię towarzysza. Imiona nie mogą się powtarzać i powinny być w miarę
łatwe do
zapamiętania.
GATUNEK: Dowolny gatunek z tych, które występują w naszej krainie,poza stworzeniami magicznymi. Je można mieć jako towarzysza tylko wtedy, gdy w watasze zorganizowany jest odpowiedni Event. Może być także wybrany, szczegóły w poście z Eventem!
GATUNEK: Dowolny gatunek z tych, które występują w naszej krainie,
PŁEĆ: Samiec/samica
WIEK: Wiek, podany także zależnie od gatunku. O ile jednorożec może być starym mędrcem, tak mysz nie dożyje trzystu lat.
CHARAKTER: Czyli jak odnosi się towarzysz do otoczenia, swojego właściciela i innych wilków. Powinien być w miarę rozbudowany.
*APARYCJA: Podpunkt służący do opisania wyglądu towarzysza. Możecie poruszyć w nim kwestię wyglądu bohatera i opisać
cechy, których nie widać na zdjęciu/ach lub nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeżeli macie zamiar wypełnić ten
podpunkt, uzupełnijcie go przynajmniej trzema zdaniami.
HISTORIA: Zawiera informacje o miejscu, w którym postać poznała swojego towarzysza, w jakich okolicznościach etc.
*CIEKAWOSTKI: Ciekawostki
o towarzyszu, czyli wszytko o hobby, wykwintnych podniebieniach,
technikach walki czy rzucanych zaklęciach (np. w przypadku jednorożców).
UMIEJĘTNOŚCI:
Co robi najlepiej Wasz towarzysz? Wysoko skacze, jest superszybki,
włada magią czy rzuca klątwy? Wszystko to można opisać właśnie w tym
punkcie!OPIEKUN: Imię wilka, który jest opiekunem danego towarzysza.
༻Nowe Zadanie༺
TYTUŁ: Tytuł, który będzie wyświetlany przy Zadaniu; jego nazwa, odnosząca się do treści.RODZAJ: Zadanie/Wielozadanie/Quest/Wyprawa. Czasówki tworzy tylko Administracja i tylko w czasie Eventów.
*ZDJĘCIE: Zdjęcie przedstawiające teren na Wyprawę.
TREŚĆ: Treść Zadania, czyli co trzeba napisać/zrobić. W przypadku Wyprawy w tym miejscu znajdzie się opis miejsca, do którego można wyruszyć.
*NORMA: Jest to minimalna długość opowiadania liczona w słowach.
*ZAGADNIENIA: Pytania, na które trzeba udzielić odpowiedzi w trakcie pisania Questa.
NAGRODA: nie może przekraczać 20 p. i musi zależeć od poziomu trudności zadania i jego wymagań. Jeżeli nagroda będzie zbyt mała lub za duża, Administracja ma prawo ją zmienić. Tylko w przypadku Wyprawy może to być przedmiot z Targu i/lub punkty, ale nie Kamień Filozoficzny.
WYKONALI: -
RODZAJ: Amulet/Eliksir/Bonus
NAGRODA: nie może przekraczać 20 p. i musi zależeć od poziomu trudności zadania i jego wymagań. Jeżeli nagroda będzie zbyt mała lub za duża, Administracja ma prawo ją zmienić. Tylko w przypadku Wyprawy może to być przedmiot z Targu i/lub punkty, ale nie Kamień Filozoficzny.
WYKONALI: -
༻Przedmiot na Targ༺
NAZWA: Nazwa przedmiotu, najlepiej odnosząca się do jego działania.RODZAJ: Amulet/Eliksir/Bonus
OPIS: Opis przedmiotu, coś w rodzaju reklamy, z uwzględnieniem w miarę szczegółowego opisu jego działania.
CENA: Cena w punktach, najlepiej odnosząca się wartością do stopnia zaawansowania działania przedmiotu.
CENA: Cena w punktach, najlepiej odnosząca się wartością do stopnia zaawansowania działania przedmiotu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz