Zadania

Wśród dostępnych zadań wyróżniamy pięć podstawowych typów:
Zadanie - ten typ trzyma się tylko wykonania jakiejkolwiek czynności niezwiązanej z pisaniem opowiadań, przykładowo stworzeniem bannera;
Wielozadanie - polegająca zarówno na wypełnieniu Zadania, jak i napisaniu odpowiedniego opowiadania;
Quest - tutaj trzeba napisać opowiadanie, w którym uwzględni się wszystkie podane kryteria, czyli ilość słów i podane zagadnienia;
Wyprawa - polega na wybraniu terenu i napisaniu - w jednym lub większej ilości opowiadań - przebiegu wyprawy na obce tereny;
Czasówka - w tej kategorii można znaleźć Questy na nieśmiertelność czy okresowe zadania innego typu z większą nagrodą niż zwykle.

Nowe tereny                                                           Wielozadanie
Twoje zadanie składa się z dwóch części. Pierwsza polega na uzupełnieniu odpowiedniego formularza i przesłania go do Administracji. Druga zaś obejmuje napisanie opowiadania na minimum 300 słów, w którym dany teren odnajdujesz.
NAGRODA: 5 p.
WYKONALI: -

Towarzysz                                                               Wielozadanie
Część pierwsza to uzupełnienie formularza Towarzysza, który znaleźć można na stronie, do której link zamieszczony jest w Nowych terenach. Następnie należy wysłać go do Adminów wraz z opowiadaniem o minimalnej długości 400 słów, opowiadającym o odnalezieniu i zdobyciu zaufania towarzysza. Magicznego Towarzysza można mieć tylko wtedy, gdy w watasze zorganizowany jest odpowiedni Event.
NAGRODA: 5 p. i Towarzysz, którego sobie stworzyłeś
WYKONALI: Inversio (Crebain), Nikki (Murray), Shiva (Luna)

Coś do zrobienia                                                             Zadanie
Wymyśl nowego Questa lub Zadanie i wyślij do Administracji stworzoną treść, napisaną na podstawie formularza, który znaleźć możesz w specjalnym linku podanym w powyższym zadaniu.
NAGRODA: 10 p.
WYKONALI: Sigmestio „Sigma” Dantiero (Szczeniaki?!), Miyuki (Polowanie|Targ)

Reklama                                                                           Zadanie
Stwórz nowy banner lub stamp dla watahy, zalinkuj (np. na zmniejszacz.pl) i prześlij link do Administracji.
NAGRODA: 15 p.
WYKONALI: Inversio (1)

Kolejny wilk                                                                     Zadanie
Zaproś kogoś do watahy i prześlij nick (Howrse) lub e-mail, z którego Administracja powinna otrzymać formularz. Jeżeli dana osoba dołączy, otrzymasz nagrodę.
NAGRODA: 15 p.
WYKONALI: Inversio (X | X | X | X)

Targ                                                                                 Zadanie
Wymyśl nowy przedmiot na Targ, uzupełnij odpowiedni formularz i prześlij go do Administracji.
NAGRODA: 5 p.
WYKONALI: -

Obcy na horyzoncie!                                                         Quest
W najgłębszym spokoju przechadzasz się po Puszczy. Nagle spotykasz podenerwowanego członka watahy. Ten mówi ci, byś poszedł w las i śledził tajemniczego wilka który tak go zaniepokoił. Niechętnie się zgadzasz, ale tylko kiwasz łbem i oddalasz się w głąb lasu. Leżysz sobie i próbujesz się odprężyć, ale skierowana do ciebie prośba nie daje ci spokoju. Postanawiasz ruszyć w pogoń za tajemniczym osobnikiem.
NORMA: 300 słów
ZAGADNIENIA:
✯ Kto poprosił cię o śledzenie tajemniczego wilka?
✯ Gdzie postanowiłeś się odprężyć?
✯ Kim będzie owy tajemniczy wilk?
✯ Czy w pogoni za nim wyjdziesz poza tereny watahy?
✯ (Jeśli tak) Jak wrócisz?
NAGRODA: 15 p.
WYKONALI: -

Dawne czasy                                                                      Quest
Opisz ze szczegółami historię twojego wilka, zaczynając od jego dzieciństwa, a kończąc na chwili, w której przekroczył granicę naszych terenów.
NORMA: 400 słów
ZAGADNIENIA: -
NAGRODA: 25 p.
WYKONALI: April, Inversio, Kokoro

Szczeniaki?!                                                                       Quest
Budzi cię szarpanie za uszy. Podrywasz się zaskoczony i dokonujesz przerażającego odkrycia - to jeden z członków watahy cię obudził, tyle że... ma on nie więcej niż pół roku. Wkrótce okazuje się, że nie tylko on został w tajemniczy sposób odmłodzony i wszystkie wilki poza tobą są teraz szczeniakami - i to nie tylko fizycznie, ale też psychicznie. Dostrzegasz też, że jeden z wilczków niczym kość gryzie... odłamany róg jednorożca.
NORMA: 500 słów
ZAGADNIENIA:
✯ Kto szarpał cię za uszy?
✯ Jak zorientujesz się, że inni też zostali zamienieni w szczeniaki?
✯ Dlaczego jeden z wilczków gryzie właśnie róg jednorożca?
✯ Z jakiego powodu wilki zostały odmłodzone?
✯ Jak to wszystko odkręcisz?
NAGRODA: 20 p.
WYKONALI: -

Polowanie                                                                         Quest
Szedłeś właśnie na spacer po lesie, kiedy złapał Cię nagły głód. Postanawiasz zapolować. Znalazłeś niewielką łączkę, na której pasło się stadko jeleni. Już masz atakować jednego z parzystokopytnych, kiedy zauważasz obcego wilka po drugiej stronie polany.
NORMA: 300 słów
ZAGADNIENIA:
✯ Skąd wyruszyłeś w drogę?
✯ Jak miał na imię wilk, którego dostrzegłeś?
  ✯ Co zrobisz z obecnością drugiego wilka?
  ✯ Jak przebiegło Twoje/Wasze polowanie?
✯ Gdzie poszedłeś po polowaniu?
✯ Co stało się z tamtym wilkiem?
NAGRODA: 15 p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz