MOTTO: Jestem jaka jestem i nie próbuj mnie zmieniać, bo i tak Ci się nie uda.
IMIĘ: Otrzymała japońskie imię Yumi, oznaczające Ciemność.
PRZYDOMEK: Jeśli odezwiesz się do niej inaczej niż Yumi, lub ewentualnie "wadero", zagryzie.
PŁEĆ: Wadera, a kto inny?
WIEK: Żyje już na tym świecie 7 lat.
RANGA: Jej ranga to Sigma.
STANOWISKO: Jest Asasynem i jest z tego bardzo dumna.
CHARAKTER: Od czego by tu zacząć? Yumi jest idealnym odzwierciedleniem swego ojca - bezwzględna i nieprzywidywalna. Jest typowym samotnikiem, nienawidzi towarzystwa. Każdego, kto się do niej zbliży, pogoni zębami i zostawi parę ran. Jest nawet skłonna zabić. Gdy matka nadawała jej imię, trafiła w sedno - wadera jest niemiła, zła i ciemna, ale za to bardzo mądra i pomysłowa. Potrafi wymyślić rozwiązanie na wiele spraw. Nie nawidzi zmian. Nie ma żadnych przyjaciół. Nie potrafi mieć. Nie jest na tyle towarzyska, by się do kogoś zbliżyć, nie mówiąc już o pogadaniu. Mimo wszystko, jest bardzo oryginalna. I to u siebie najbardziej lubi.
APARYCJA: Jej oczy są błękitne, lśnią niespotykanie. Czuć od nich ciemność i rządzę mordu. Ma jednak zdeformowaną tylną łapę, szeroką szramę na barkach, czaszkę zawiązaną na długim ogonie oraz kieł wbity w ucho.
HOBBY: Mordowanie i śmierć. Yumi lubi również rozpoznawać drzewa, choć stara się ukrywać tą pasję.
HISTORIA: Zaczęło się od niewinnego romansu dwóch wilków, Amery i Dioniza. Wilczyca wydała na świat czwórkę młodych, z czego dwa zmarły szybko po porodzie. Od dzieciństwa Yumi była wychowywana przez ojca na wojowniczkę. Była mądra i rozważna, ale również ciemna i zła. Kochała swoje życie. Niestety, wkrótce później matka zmarła na nieznaną waderze chorobę. Został jej ojciec i brat. Mieszkali razem w Argii, aż pewno dnia pojawił się on. Okropny, zimny i chłodny basior, do którego charakterem jest teraz bardzo podobna. Jej brat zwany Alexem wyruszył wraz z tatą na polowanie. Ona została w ich jaskinii. Ale rodzina długo nie wracała. Zaniepokojona Yumi ruszyła na ich poszukiwania i zobaczyła tam szokujący widok, który do dziś pamięta. Przed nią leżały poturbowane ciała brata i ojca, a przed nimi stał wielki, zadowolony z siebie wilk. Rzucił się na przerażoną waderę boleśnie gryząc ją w łapę, która do dziś nie daje jej większego użytku. Na szczęście udało jej się uciec daleko od tego miejsca. Dorosła, znienawidziła cały świat. Zabijała każdego, kto stanął na jej drodze. Aż pewnego dnia spotkała jego. Tego znienawidzonego, który zabił jej rodzinę. Stoczyła z basiorem bitwę. Ostatecznie pozbawiła swojego największego wroga życia. Jego czaszkę przywiązała do ogona, a kieł wbiła w sobie ucho. Teraz żyje dalej.
RODZINA: Matka Amera, ojciec Dionizos i brat Alex. Wszyscy nie żyją.
PAMIĄTKI: Zdeformowana łapa i blizna na barkach, a także trupia czaszka i wilczy kieł. Wszystko po swoim największym wrogu.
SYMPATIA: Ona z kimś? Chyba śnisz.
KONTO: 205 punktów
CIEKAWOSTKI: Często przychodzi do miejsca, w którym spędziła swe dzieciństwo. Uwielbia wycie do księżyca.
UMIEJĘTNOŚCI: Ma bardzo dobry słuch, świetnie biega, ale nie zbyt radzi sobie w skokach.
ŻYWIOŁ: Jej żywioł to Ogień.
MOCE:
- Tworzy ognisty krąg oddzielający ją od reszty świata;
IMIĘ: Otrzymała japońskie imię Yumi, oznaczające Ciemność.
PRZYDOMEK: Jeśli odezwiesz się do niej inaczej niż Yumi, lub ewentualnie "wadero", zagryzie.
PŁEĆ: Wadera, a kto inny?
WIEK: Żyje już na tym świecie 7 lat.
RANGA: Jej ranga to Sigma.
STANOWISKO: Jest Asasynem i jest z tego bardzo dumna.
CHARAKTER: Od czego by tu zacząć? Yumi jest idealnym odzwierciedleniem swego ojca - bezwzględna i nieprzywidywalna. Jest typowym samotnikiem, nienawidzi towarzystwa. Każdego, kto się do niej zbliży, pogoni zębami i zostawi parę ran. Jest nawet skłonna zabić. Gdy matka nadawała jej imię, trafiła w sedno - wadera jest niemiła, zła i ciemna, ale za to bardzo mądra i pomysłowa. Potrafi wymyślić rozwiązanie na wiele spraw. Nie nawidzi zmian. Nie ma żadnych przyjaciół. Nie potrafi mieć. Nie jest na tyle towarzyska, by się do kogoś zbliżyć, nie mówiąc już o pogadaniu. Mimo wszystko, jest bardzo oryginalna. I to u siebie najbardziej lubi.
APARYCJA: Jej oczy są błękitne, lśnią niespotykanie. Czuć od nich ciemność i rządzę mordu. Ma jednak zdeformowaną tylną łapę, szeroką szramę na barkach, czaszkę zawiązaną na długim ogonie oraz kieł wbity w ucho.
HOBBY: Mordowanie i śmierć. Yumi lubi również rozpoznawać drzewa, choć stara się ukrywać tą pasję.
HISTORIA: Zaczęło się od niewinnego romansu dwóch wilków, Amery i Dioniza. Wilczyca wydała na świat czwórkę młodych, z czego dwa zmarły szybko po porodzie. Od dzieciństwa Yumi była wychowywana przez ojca na wojowniczkę. Była mądra i rozważna, ale również ciemna i zła. Kochała swoje życie. Niestety, wkrótce później matka zmarła na nieznaną waderze chorobę. Został jej ojciec i brat. Mieszkali razem w Argii, aż pewno dnia pojawił się on. Okropny, zimny i chłodny basior, do którego charakterem jest teraz bardzo podobna. Jej brat zwany Alexem wyruszył wraz z tatą na polowanie. Ona została w ich jaskinii. Ale rodzina długo nie wracała. Zaniepokojona Yumi ruszyła na ich poszukiwania i zobaczyła tam szokujący widok, który do dziś pamięta. Przed nią leżały poturbowane ciała brata i ojca, a przed nimi stał wielki, zadowolony z siebie wilk. Rzucił się na przerażoną waderę boleśnie gryząc ją w łapę, która do dziś nie daje jej większego użytku. Na szczęście udało jej się uciec daleko od tego miejsca. Dorosła, znienawidziła cały świat. Zabijała każdego, kto stanął na jej drodze. Aż pewnego dnia spotkała jego. Tego znienawidzonego, który zabił jej rodzinę. Stoczyła z basiorem bitwę. Ostatecznie pozbawiła swojego największego wroga życia. Jego czaszkę przywiązała do ogona, a kieł wbiła w sobie ucho. Teraz żyje dalej.
RODZINA: Matka Amera, ojciec Dionizos i brat Alex. Wszyscy nie żyją.
PAMIĄTKI: Zdeformowana łapa i blizna na barkach, a także trupia czaszka i wilczy kieł. Wszystko po swoim największym wrogu.
SYMPATIA: Ona z kimś? Chyba śnisz.
KONTO: 205 punktów
CIEKAWOSTKI: Często przychodzi do miejsca, w którym spędziła swe dzieciństwo. Uwielbia wycie do księżyca.
UMIEJĘTNOŚCI: Ma bardzo dobry słuch, świetnie biega, ale nie zbyt radzi sobie w skokach.
ŻYWIOŁ: Jej żywioł to Ogień.
MOCE:
- Tworzy ognisty krąg oddzielający ją od reszty świata;
- Może chodzić po lawie i rzucać ognistymi kulami.
STATYSTYKI:
Siła: 25| Szybkość: 20|Wytrzymałość: 15|Moc:10|Skoczność:10|Ukrycie:20
KONTAKT: koninik [HW]
Siła: 25| Szybkość: 20|Wytrzymałość: 15|Moc:10|Skoczność:10|Ukrycie:20
KONTAKT: koninik [HW]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz